Tuesday , January 28 2020
Home / policy / Demyan Kudryavtsev apologized for the fact that “Vedomosti” wrote on the new investigation FBK

Demyan Kudryavtsev apologized for the fact that “Vedomosti” wrote on the new investigation FBK

Демьян Кудрявцев извинился за то, что «Ведомости» не написали о новом расследовании ФБК

“I’m sorry, although are not able to fix it in any way”

Demyan Kudryavtsev apologized for the fact that “Vedomosti” wrote on the new investigation FBK

Member of the Board of Directors of “Vedomosti” Demyan Kudryavtsev apologized to readers for the fact that the magazine’s staff wrote about the latest investigation of the Fund of struggle against corruption about the property of the presenter Naila Asker-zade. About the media Manager said in the program Hard Day’ s Night on the TV channel “Rain”.

“I’m sorry, I shouldn’t have to ask him and have no possibility it can be corrected,” — said Kudryavtsev, adding that the investigation team of Alexei Navalny “socially important information”, which was published.

See also:  In Russia again will go on trial the teacher who wrote verse about Ukraine

“The fact that information about the investigation came out in all three, I must say, the leading business publications in the country, it is terribly unfortunate, not afraid of the word (although it is inaccurate) — shameful, I’d say restrictedly fact. Me personally as a reader this is so frustrating. I tend to think in General, and about “statements” I can say absolutely that there are a number of reasons and none of them — not censorship,” said media Manager.

See also:  Three deputies found millions in savings in bitcoin

On the eve of Navalny wrote on his page in Facebook that “Kommersant”, “Vedomosti” newspaper and “Interfax” has not covered his investigation, RIA “Novosti” and TASS first published news on the topic, and then removed.

Recall that in the investigation of the FBC States that a leading TV channel “Russia 1” Nailya Asker-zade, presumably, is the 62-meter yacht and a Bombardier Global 6000 with a total value of 8 billion rubles. Moreover, the ship was acquired or leased by the head of VTB Andrey Kostin, which can have a close relationship with a journalist.

© 2019, z-news.link. All rights reserved.

Check Also

Near Tambov the officer and commanders of the military unit sued over bees

Funny at first glance, the case occurred in the Russian army. Major one of the …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *